REKLAMACJA

Wszystkie produkty w sklepie zdrowymarket24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad i legalnie wprowadzone na rynek Polski.

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności zakupionego Towaru lub uszkodzenia Towaru w trakcie transportu.

Podstawą do złożenia reklamacji otrzymanej paczki z powodu jej uszkodzenia lub uszkodzenia produktów jest protokół szkody spisany przez kuriera. Protokół należy sporządzić w trakcie dostarczenia paczki jeżeli posiada widoczne uszkodzenia (przedartą folię, karton, jest zgnieciona, zalana itp.). Jeśli uszkodzenie zostało stwierdzone w trakcie wypakowywania paczki, nie w obecności kuriera, proszę o dalsze nierozpakowywanie paczki i nie wyjmowanie towaru oraz o kontakt z firmą w ciągu 24 godzin. Do uszkodzonej paczki zostanie wezwany kurier, który spisze protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Skan protokołu wraz z formularzem reklamacji należy przesłać mailowo.

BRAKI I NIEZGODNOŚCI W DOSTAWIE proszę zgłaszać do Działu Obsługi Klienta w ciągu 24 godzin od otrzymania dostawy mailowo.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę mailowo.

Aby zgłosić reklamację należy:

W przypadku pozytywnego rozpatrzenie reklamacji Sprzedawca wymieni wadliwy Towar na Towar wolny od wad lub zaproponuje inny towar mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.

WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Każdemu Klientowi sklepu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty otrzymania Towaru.

Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie formularza przed jego upływem na adres mailowy reklamacje@zdrowymarket24.pl.

Po otrzymaniu formularza kurier odbierze od Ciebie paczkę z produktami, dowodem zakupu (paragonem) i oryginałem formularza nieodstąpienia od umowy. Po otrzymaniu paczki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze na wskazane kont.

WARUNKI ZWROTU

Zwrot towaru może nastąpić w przypadku:

  • zgłoszenia reklamacji na zakupione Towary

  • odstąpienia od umowy

Aby zgłosić zwrot Towaru należy wypełnić niezbędny formularz i przesłać go na adres mailowy reklamacje@zdrowymarket24.pl Po otrzymaniu formularza nasz pracownik ustali wraz z Tobą dogodny termin odbioru paczki lub inny sposób zwrotu Towaru wygodny dla Ciebie.