POMOC – Najczęściej zadawane pytania

  1. Jestem stałym Klientem, ale ni mogę zalogować się na stronę?

    W dniu 21.09.2017 roku została zmodernizowana nasza strona internetowa – zmiany graficzne i techniczne. Związku z powyższym każdy Klient, który rejestrował się na naszym sklepie lub dokonywał zakupów musi nadać nowe hasło do Swoje konta. Aby to zrobić należy w zakładce do logowania wybrać opcją „Zapomniałem hasła”. Po kilku minutach na adres mailowy zostanie wysłany link służący do zmiany hasło. Należy kliknąć w link i po otwarciu strony nadać nowe hasło. Po tej czynności można zalogować się na stare konto używając nowego hasła.

  2. Nie mogę wybrać sposoby dostawy? Pojawia się błąd „Brak dostępnych przewoźników”

    W takiej sytuacji należy wrócić do zakładki „Adresy” i sprawdzić czy został wybrany adres. Przy adresie powinna pojawić się niebieska kropka, a adres zostanie podświetlany w niebieskim kwadracie. Jeśli adres nie został tak oznaczony należy kliknąć w pole z adresem lub okrągłe pole przy tekście z nazwą adresu.

  3. Nie posiadam historii zamówień?

    Związku ze zmianami technicznymi i graficznymi z dnia 21.09.2017 rok historia zamówień może być niedostępna, wystarczy, że jeden z produktów jest już niedostępny w naszym sklepie. Jeśli chcą Państwo uzyskać historię prosimy o kontakt mailowy z prośbą o jej przygotowanie na postawie bazy danych ze starej strony. Historia zostanie przesłana w odpowiedzi na maila.

  4. Dlaczego mój numer telefonu składa się z samych 0?

    Przy rejestracji na sklepie prosimy podawać numer telefonu komórkowego, który jest niezbędny przy nadaniu paczki. W chwili, gdy nie został podany numer tetefonu pojawią się 0 w tym okienku. Prosimy o prawidłowe uzupełnienie danych.