REKLAMACJA
Wszystkie produkty w sklepie zdrowymarket24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad i legalnie wprowadzone na rynek Polski.
Każdemu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku niezgodności zakupionego Towaru lub uszkodzenia Towaru w trakcie transportu.
Podstawą do złożenia reklamacji otrzymanej paczki z powodu jej uszkodzenia lub uszkodzenia produktów jest protokół szkody spisany przez kuriera. Protokół należy sporządzić w trakcie dostarczenia paczki jeżeli posiada widoczne uszkodzenia (przedartą folię, karton, jest zgnieciona, zalana itp.). Jeśli uszkodzenie zostało stwierdzone w trakcie wypakowywania paczki, nie w obecności kuriera, proszę o dalsze nierozpakowywanie paczki i nie wyjmowanie towaru oraz o kontakt z firmą w ciągu 24 godzin. Do uszkodzonej paczki zostanie wezwany kurier, który spisze protokół szkody, który jest podstawą reklamacji. Skan protokołu wraz z formularzem reklamacji należy przesłać mailowo.
BRAKI I NIEZGODNOŚCI W DOSTAWIE proszę zgłaszać do Działu Obsługi Klienta w ciągu 24 godzin od otrzymania dostawy mailowo.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Klienta. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę mailowo.
Aby zgłosić reklamację należy:
-
wypełnić formularz reklamacji
-
wysłać go na adres mailowy reklamacje@zdrowymarket24.pl
W przypadku pozytywnego rozpatrzenie reklamacji Sprzedawca wymieni wadliwy Towar na Towar wolny od wad lub zaproponuje inny towar mogący stanowić substytut wadliwego towaru albo zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego towaru.