REKLAMACJA
Wszystkie produkty w sklepie zdrowymarket24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad i legalnie wprowadzone na rynek Polski.
Konsument oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, jeżeli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ma prawo złożyć reklamację w przypadku: niezgodności Towaru z umową, otrzymania Towaru uszkodzonego w transporcie, braków ilościowych lub nieprawidłowości w dostawie.
W przypadku pozostałych Klientów niebędących Konsumentami ani przedsiębiorcami uprzywilejowanymi odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona.
Podstawą do złożenia reklamacji paczki z powodu jej uszkodzenia lub uszkodzenia produktów jest protokół szkody spisany z kurierem przy odbiorze. Jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia (rozdarta folia, wgnieciony karton, zalanie itp.), należy spisać protokół w obecności kuriera i odmówić przyjęcia przesyłki.
Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odebraniu paczki, nie należy jej dalej rozpakowywać. W ciągu 24 godzin od dostawy prosimy o kontakt ze sklepem — kurier zostanie wezwany w celu sporządzenia protokołu szkody. Skan protokołu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji należy przesłać e-mailem na adres: reklamacje@zdrowymarket24.pl
Braki ilościowe lub błędne towary należy zgłaszać do Działu Obsługi Klienta w terminie 24 godzin od otrzymania przesyłki – mailowo na adres: reklamacje@zdrowymarket24.pl
Aby złożyć reklamację należy: wypełnić formularz reklamacji (dostępny na stronie sklepu) oraz przesłać go na adres e-mail: reklamacje@zdrowymarket24.pl lub listownie na adres: Biologistic Polska Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 13, 25-619 Kielce.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji: Sprzedawca wymieni Towar na wolny od wad, usunie wadę, lub zwróci Klientowi równowartość ceny reklamowanego Towaru wraz z kosztami jego dostawy.
ZWROT
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 30 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru). Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sklep Internetowy zdrowymarket24.pl., ul. Chałubińskiego 13, (25-619) Kielce.
2. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem (np. e‑mailem na adres reklamacje@zdrowymarket24.pl lub listownie na adres firmy). Oświadczenie może zostać złożone w dowolnej formie umożliwiającej zapoznanie się z jego treścią; konsument może również skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego w zakładce Zwroty i Reklamacje.
3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co zostało świadczone przez Sklep i Klienta, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Uznaje się, iż otwarcie Towaru nie mieści się w takich granicach.
4. W przypadku odstąpienia zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt dostarczenia towaru do konsumenta, przy czym zwracana kwota kosztu dostawy nie może przekraczać kosztu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Sklep w chwili zawarcia umowy. Koszt odesłania towaru: Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania) towaru do Sprzedawcy.
5. Dla sprawnej obsługi zwrotu Konsument powinien przekazać dane umożliwiające identyfikację transakcji, w szczególności numer zamówienia i dane kontaktowe, a także – jeżeli to możliwe – dowód zakupu (paragon lub fakturę) albo inny wiarygodny dowód potwierdzający zawarcie umowy i jej treść, taki jak potwierdzenie złożenia i/lub opłacenia zamówienia przesłane pocztą elektroniczną, wyciąg z rachunku bankowego,
6. Zwrot Towaru jest możliwy w stanie niezmienionym.
7. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, z prawem wstrzymania się do momentu otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.